Kandidatavhandling er et vitenskapelig funn

Kandidatavhandling er et vitenskapelig funn av verdi for den nasjonale økonomien som helhet. En avhandling er quintessensen av det vitenskapelige arbeidet ditt, som inneholder en redegjørelse for problemet, en underbygging av studiens relevans, en analyse av publikasjoner fra andre forskere om relaterte emner, en beskrivelse av studien og resultatene oppnådd av forfatteren under den. Til tross for at doktorgradsavhandlingen er en grunnleggende undersøkelse, er den viktigste delen en beskrivelse av den praktiske anvendelsen av oppnådde resultater og deres bruk i nasjonal økonomi. Dette er et ganske viktig trinn, fordi du vil publisere resultatene fra forskningen din i tidsskrifter og Rapporter dem på konferanser. Hvis forskningsemnet stadig endres, vil du ikke ha tid til å publisere et tilstrekkelig antall trykte verk for å kvalifisere for beskyttelse. Temaet for avhandlingen kan tydeliggjøres, men forskningsretning bør ikke endre seg dramatisk.Dette er nødvendig, siden arbeidet med avhandlingen bør være fokusert på å oppnå de vitenskapelige resultatene som er foreskrevet i passet til den tilsvarende spesialiteten. Hvis dine vitenskapelige resultater ikke stemmer overens med spesialitetens pass, vil ikke avhandlingen få lov til å forsvare. Noen ganger forsvarer de avhandlinger i krysset mellom vitenskapelige spesialiteter, dvs. samtidig i to spesialiteter. For å utføre forsvaret på denne måten er tilstedeværelsen av minst tre vitenskapsleger innen en og annen spesialitet nødvendig. Disse formelle kravene skaper en viss ulempe for rådets arbeid, som kan oppfattes ugunstig. I tillegg vil du under forsvaret måtte forsvare to vitenskapelige spesialiteter på en gang og svare på et økt antall spørsmål fra rådsmedlemmer.

På neste trinn er det nødvendig å bestemme hva planen for kandidatavhandlingen vil være. Som regel består den av tre kapitler, introduksjon, konklusjon og litteraturliste. En litteraturanalyse er en betraktning av materialer om det valgte emnet, problemstilling og karakterisering av gap i vitenskapelig kunnskap, samt analyse av verktøyene som brukes: forskningsmetoder, anvendte prinsipper, mekanismer, etc. n. Jo dypere analyse av vitenskapelig kunnskap i feltet som studeres vil bli gjort, jo lettere er det da å bygge arbeid på en avhandling. Det hender ofte at en forsker som har vært opptatt med å løse et spesifikt problem i det tilsvarende kunnskapsfeltet i lang tid, tilbyr måter å løse det på, og det viser seg at noe lignende allerede ble gjort for flere år siden av en annen forsker. For å unngå slike skuffelser, er det nødvendig å gjennomføre en grundig analyse av litteraturen, starte med grunnleggerne av teorien som studeres og slutte med samtidige som forsvarer avhandlinger rundt deg. Du trenger også konstant overvåking av publikasjoner om emnet ditt, ikke bare på russisk, men også i utenlandske publikasjoner.
Etter at problemene innen forskningsfeltet er identifisert, er det nødvendig å formulere retninger for deres løsning, som vil være målene og målene for avhandlingen. Riktig formulering av mål og mål gir en klar idé om planen for videre handlinger fra forskeren. De bør være gjennomtenkt og gjenspeile de vitenskapelige resultatene du forventer å få i slutten av studien. For eksempel: "for å bestemme kriteriene for effektiviteten av den økonomiske strategien til en bedrift", "å bygge en økonomisk og matematisk modell som simulerer virksomhetens aktiviteter." De vitenskapelige resultatene i økonomiske spesialiteter klassifiserer noe, klargjør og formulerer en definisjon av et nytt konsept introdusert i opplaget av en vitenskapsmann, utvikler prinsipper, modeller, mekanismer.
https://alpha.iodide.io/notebooks/4164/files/4-advanced-schools-from-different-parts-of-the-html.pdf
https://firebasestorage.googleapis.com/v0/b/johnmorganhere-63fc4.appspot.com/o/5-life-hacks-to-prepare-for-the-exam-in-english-html.pdf?alt=media&token=001e2574-fc87-421a-bb6b-9c30dda2a776
https://fs01.vseosvita.ua/0100aclc-9306.pdf
https://cdn.filestackcontent.com/ARVNFDkIFTCy2nOXvYSoLz/output=secure:true/security=policy:eyJleHBpcnkiOiAxNTg0MDI3ODkxLCAiY2FsbCI6IFsicmVhZCIsICJzdGF0IiwgImNvbnZlcnQiLCAicGljayIsICJzdG9yZSJdfQ==,signature:8168866a7c547035e96315bdbb46cc591c4720b84ba771d47991d7d7270b3fee/gpxax75pQ9OnqqZqD4l3
https://ik.imagekit.io/pw7d6msff/100-days-initiatives-of-the-minister-of-education-html_Z_ZZMhPxHP.pdf
http://anyflip.com/download/download-pdf-file.php?bookid=878849
https://www.pdf-archive.com/2020/03/11/a-school-that-tries-to-do-so-as-is-customary-html-1/a-school-that-tries-to-do-so-as-is-customary-html.pdf
https://www.docdroid.net/file/download/N5q1hrN/at-the-moscow-school-train-of-noble-maidens-html.pdf
https://4ormat-asset.s3.amazonaws.com/vfs/1206851/public_assets/68910281/a-world-without-schools-useful-links-for-family-html.pdf
https://files.taskade.com/attachments/42810a11-d208-4627-8950-9991bc871f74/original/baby-swing-and-other-important-context-html.pdf
https://app.productive.io/attachments/files/000/639/134/original/why-is-it-so-difficult-to-teach-critical-thinking-html.pdf?1583938158
https://3dads.s3.eu-de.cloud-object-storage.appdomain.cloud/8-unjustified-claims-to-gef-html.pdf

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Vilken betydelse har akademiska

Ett tankeväckande arbete är ett verk där

Hur man skriver en definition-uppsats